loading...
instagram
omid بازدید : 33 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

این روبات میاد توی پست هایی که داخل صفحات خاص و هشتگ های خاص (که خودتون معرفی می کنید) هستند و برای پست ها کامنت میذاره، لایک میکنه و کاربران رو بصورت رندم فالو میکنه.

بعد چند روز که گذشت، شروع میکنه کاربرایی که روزهای گذشته فالو کرده بود رو آنفالو میکنه(این هم قابل تنظیم هست).

ولی دوباره با من تماس گرفت و گفت که گویا این روبات مشکل داره و آنفالو نمیکنه:

تعداد فالورها ۳ هزارتا ، تعداد فالوینگ ۱۷ هزار تاتعداد فالورها ۳ هزارتا ، تعداد فالوینگ ۱۷ هزار تا

خلاصه زنگ زده بود برای پیدا کردن یه راهکاری واسه آنفالو کردن تعداد زیادی از فالور ها

براش یه جاوا اسکریپت نوشتم و گفتم با فایرفاکس یا کروم توی اینستاگرام توی لاگین کن

بعد توی صفحه اصلی اینستاگرام که هستی دکمه های CTRL+SHIFT+C رو بزن

این صفحه پایین مرورگرت باز میشه:

وقتی این صفحه باز شد از تب بالا گزیه Console رو انتخاب کن:

کنسول مرورگرکنسول مرورگر

بعد این اسکریپت رو داخل کنسول Paste کن:

12345678setInterval(function(){ x = document.getElementsByClassName("g47SY"); x[2].click(); document.querySelectorAll('.BW116 > span > button').forEach(function (element, index) { element.click(); }); $('.j6cq2').scrollTo(0,document.body.scrollHeight); }, 30000);

تحلیل اسکریپت بالا:

اول از تابع setInterval استفاده کردم که دستورات رو در بصورت هر ۳۰ ثانیه یکبار اجرا کنه

با استفاده از getElementsByClassName میام لینک قسمت following رو انتخاب میکنم

چون هر سه قسمت تعداد پست، تعداد فالور و تعداد فالوینگ از یک کلاس استفاده می کنند،

پس من سومی رو با این خط انتخاب کردم و با جاوااسکریپت روش کلیک کردم:

1x[2].click();

الان صفحه فالوینگ ها باز میشه و اونها رو بهم نشون میده

با یک forEach به تعداد کل فالوینگ های داخل صفحه روی دکمه های موجود برای Unfollow کردن کلیک میکنم(میشه خط ۴ تا ۶ اسکریپ)

بعد از Unfollow کردن برای اینکه لیست بقیه افراد رو نشون بده باید اسکرول کنم به انتهای لیست

بخاطر همین از این خط استفاده کردم:

1$('.j6cq2').scrollTo(0,document.body.scrollHeight);

اینستاگرام اگر بفهمه از این روش ( یا روشهای اتوماتیک) دارید استفاده می کنید ممکنه آنفالو هاتون رو قبول نکنه

اگر این مشکل رو داشتید، فاصله زمانی اجرای هر بار دستورات رو در خط آخر زیاد کنید که مشکل رفع بشه.

یا میتونید بعد هربار کلیک رو دکمه following، چند دقیقه صبر کنید بعد دوباره کلیک کنید.

برای این کار میتونید خط ۵ رو از این:

1element.click();

به این :

1 setTimeout(function(){ element.click(); }, 1000);

تغییر بدید، خط بالا یک فاصله یک ثانیه ای بین هر کلیک ایجاد میکنه

حالت نهایی اسکریپت با اضافه کردن دستور بالا میشه به اینصورت:

1
1setInterval(function(){
1x = document.getElementsByClassName("g47SY");
1x[2].click();
1document.querySelectorAll('.BW116 > span > button').forEach(function (element, index) {
1 setTimeout(function(){ element.click(); }, 1000);
1});
1$('.j6cq2').scrollTo(0,document.body.scrollHeight);
1}, 30000);

 

موفق باشید ;)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 588
  • بازدید کلی : 2,295